De pagina die u probeert te bereiken is niet (meer) beschikbaar

Wij helpen u graag. Wat wilt u weten? 

Vul uw vraag in en er wordt automatisch voor u gezocht in vraag & antwoord.

  • Geen items gevonden
  • Deelnemers

  • Aankopen

    • Dit ligt aan de aanbieder. Neem contact op met de aanbieder waar u een lidmaatschap of abonnement heeft besteld en spreek dit met hen af.

    • Op alle producten, lidmaatschappen en abonnementen gelden de (garantie)voorwaarden die de aanbieder hanteert. Deze voorwaarden zijn identiek aan een ‘normale’ aankoop.

  • Algemeen

  • Aanvragen

    • Meedoen in Assen is er voor:

      • gezinnen met een inkomen tot netto 120% van de bijstandsnorm;

      Deze bedragen zijn de netto inkomens, zonder vakantiegeld. Verdient u minder dan deze bedragen? Dan kunt u zich aanmelden voor Meedoen in Assen. Op basis van onderstaande normtabel.

      Heeft u vragen over uw situatie? Neem dan contact op met helpdesk@meedoeninassen.nl.

       

      Normen Meedoen in Assen in 2022

      Vanaf 1 juli 2022
      Jonger dan 21 jaar21 jaar tot pensioensgerechtigde leeftijdPensioengerechtigde personen
      Alleenstaande€258,42
      Gehuwd of samenwonend, beide jonger dan 21 jaar€516,84
      Gehuwd of samenwonend, één jonger dan 21 jaar€1.006,09
      Gehuwd of samenwonend, met kind, beide jonger dan 21 jaar€815,91
      Gehuwd of samenwonend, met kind, één jonger dan 21 jaar€1.305,16
      Alleenwonende alleenstaande (ouder)€1.046,73€1.164,39
      Gehuwd of samenwonend€1.495,33€1.577,34
      Kostendelers vanaf 1 juli 2022
      Per persoon bij:21 jaar tot pensioensgerechtigde leeftijdPensioengerechtigde leeftijd
      2 personen€747,66€788,67
      3 personen€647,98€683,51
      4 personen€598,13€630,94
      5 personen€568,22€599,39
      Alleenstaande (ouder)
      + toeslag € 34,00 (inclusief vt) Premie zorgverzekeringswet (PW art.23)
      €331,45
      Gehuwd of samenwonend
      ++ toeslag € 79,00 (inclusief vt) Premie zorgverzekeringswet (PW art.23)
      €515,56
    • Bekijk in deze tabel of u in aanmerking komt voor de meedoenregeling van Meedoen in Assen. Twijfelt u? Dien dan een aanvraag in. De gemeente controleert iedere aanvraag. U ontvangt binnen 2 weken na het indienen van een volledige aanvraag bericht via uw e-mail.

    • U ontvangt per e-mail een bevestiging zodra uw aanvraag is behandeld door de gemeente Assen. Wanneer de aanvraag is afgewezen ontvangt u de reden van afwijzing per e-mail. De gemeente Assen zal binnen twee weken uw aanvraag in behandeling nemen.

    • Stap 1 – Klik op de knop ‘Aanvragen
      Om Meedoen in Assen aan te vragen klikt u bovenin beeld op de knop ‘Aanvragen‘.

      Stap 2 – Vul uw BSN-nummer in
      Vul uw BSN-nummer in. Deze vindt u op uw identiteitsbewijs. Klik vervolgens op de knop ‘Controleer BSN’ om de aanvraag te vervolgen.

      Stap 3 – Vul de gegevens aan
      U wordt gevraagd extra gegevens in te vullen, waaronder uw volledige naam, woonadres en geboortedatum. Als u alle gegevens ingevuld heeft, klikt u op de knop ‘Volgende’.

      Stap 4 – Contactgegevens invullen
      Bij de laatste stap vragen we u een aantal contactgegevens in te vullen, waaronder uw telefoonnummer en e-mailadres. Daarnaast vragen we u om uw bankrekeningnummer in te voeren. Dit heeft als reden dat sommige regelingen in geld worden uitbetaald op het opgegeven bankrekeningnummer. Als u alle gegevens ingevuld heeft, klikt u op de knop ‘Volgende’.

      Stap 5 – Aanvraag controleren en bevestigen
      U heeft nu alle gegevens ingevuld. Controleer of alle gegevens juist zijn en bevestig dit door onderaan de pagina het kopje ‘Ja, bovenstaande gegevens zijn juist’ aan te vinken. Daarnaast dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden door het kopje ‘Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden (Bekijk hier de algemene voorwaarden)’ aan te vinken. Ook dient u akkoord te gaan met het privacybeleid door het kopje ‘Ja, ik ga akkoord met het privacybeleid’ aan te vinken. Als alle gegevens juist zijn klikt u op de knop ‘Versturen’. Uw aanvraag is nu verstuurd.

      Stap 6 – Bevestiging
      Uw aanvraag is verzonden en u ontvangt hier, indien aangegeven in de vorige stap, ook een bevestigingsmail van op het opgegeven e-mailadres. U hoort binnen twee weken per e-mail of uw aanmelding goedgekeurd of afgekeurd is.

    • De gemeente Assen kan uw aanvraag om verschillende redenen afwijzen:

      • Uw inkomen voldoet niet aan aan de inkomenstoets.
      • U staat volgens onze gegevens niet geregistreerd op het adres van de aanvraag.

      U ontvangt hiervan altijd een bericht op uw e-mailadres. Tegen dit besluit kunt u bezwaar maken.

    • Studenten komen nadrukkelijk niet in aanmerking voor Meedoen in Assen. Zie ook onze algemene voorwaarden: https://meedoeninassen.nl/deelnemer/algemene-voorwaarden/

    • Nee, dit kan helaas niet.

    • Als u zich aanmeldt voor Meedoen in Assen controleert de gemeente Assen uw gegevens. Er wordt gecontroleerd of u woonachtig bent in Assen en of u voldoet aan de inkomenstoets.

      Zodra uw aanvraag is behandeld wordt het burgerservicenummer (BSN) weer verwijderd, deze wordt dus niet bewaard.

    • De gemeente Assen beoordeelt volledige aanvragen binnen twee weken.

    • Bent u het niet eens met het besluit? Dan kunt u ons een bezwaarschrift sturen. Dit is een brief waarin u zo duidelijk mogelijk beschrijft wat uw bezwaar precies is.

      Het bezwaarschrift stuurt u naar:

      Zorg ervoor dat u het bezwaarschrift verstuurt binnen 6 weken na de verzenddatum van het besluit (datum verzending van de e-mail). Anders kunnen wij uw bezwaarschrift niet meer in behandeling nemen omdat het te laat binnen is. In het bezwaarschrift zet u:

      • Uw naam en adres
      • De datum van uw bezwaarschrift
      • Een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt
      • Waarom u het niet met ons besluit eens bent.

      Vergeet u niet het bezwaarschrift te ondertekenen! Stuur een kopie van de e-mail mee met uw bezwaarschrift.

  • Inloggen

    • Zodra uw aanvraag is goedgekeurd, krijgt u een e-mail van Meedoen in Assen. In deze e-mail staat een inloglink en een gebruikersnaam met wachtwoord waarmee u kunt inloggen.

    • U kunt inloggen met een inloglink. Als u bent ingelogd kunt u via het onderdeel “Mijn gegevens” in “Mijn account” een nieuw wachtwoord instellen.

      Als u ook geen inloglink heeft dan kunt u een nieuwe inloglink aanvragen. Deze wordt direct per e-mail verzonden als het e-mailadres bekend is bij Meedoen in Assen.

    • Zodra uw aanvraag is goedgekeurd, krijgt u een e-mail van Meedoen in Assen. In deze e-mail staan een inloglink en een gebruikersnaam met wachtwoord. Door te klikken op de inloglink wordt u automatisch ingelogd op uw account. Natuurlijk kunt u ook inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

      U kunt ook een nieuwe inloglink aanvragen.

    • Nee, het is niet mogelijk om uw gebruikersnaam te wijzigen.

    • Een inloglink is een link waarmee u kunt inloggen op Meedoen in Assen zonder dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig heeft. Door te klikken op de link wordt u automatisch ingelogd op uw account. U ontvangt de inloglink altijd per e-mail op het opgegeven e-mailadres nadat uw aanvraag is goedgekeurd.

      U kunt ook een nieuwe inloglink aanvragen.

    • Dit klopt. U kunt alleen inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Deze heeft u ontvangen in de e-mail die u ontving na uw aanmelding.

  • Bestellen

    • Op dit moment is dit het aanbod, aanbieders hebben echter gedurende het jaar de mogelijkheid om zich aan te melden en producten toe te voegen of te wijzigen. Zo kan het aanbod tijdens het jaar veranderen. Staat uw vereniging of culturele organisatie er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen (potentiële) aanbieders gedurende het hele jaar benaderen.

    • Nee, dat hoeft niet. Bestellen kan van meerdere aanbieders en kan het hele kalenderjaar.

    • Bestellen is mogelijk tot en met 18 december 2022. Afhalen is mogelijk tot en met 25 december 2022.

    • Nee, dat is helaas niet mogelijk. Dankzij het uitgebreide aanbod van lokale aanbieders en een nauwkeurige selectie van producten is er voor iedereen wat wils.

    • Nee, extra punten bijkopen is helaas niet mogelijk.

    • Nee, dat is helaas niet mogelijk.

    • Uw punten blijven geldig tot en met 18 december 2022. Hierna komen deze te vervallen.

    • Nee, bestellingen worden standaard afgehaald bij de aanbieder. Daarom zijn de getoonde prijzen exclusief verzendkosten. Als het product opgestuurd kan worden, staat dit aangegeven bij het product. Let op: Het versturen van producten kan extra kosten met zich meebrengen. Verzendkosten worden betaald met punten.

    • Ja, dat is mogelijk. Zolang uw budget toereikend is kunt u producten bestellen. Bestellen kan van meerdere aanbieders en kan het hele kalenderjaar.

    • Wanneer er is gekozen voor het verzenden van een bestelling moet de aanbieder de bestelling verzenden binnen drie weken na de besteldatum.

    • Bekijk de volgende video voor uitleg over bestellen in de webwinkel: https://www.youtube.com/watch?v=LvsKoA3qYBA

    • Nee, bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.

    • Ja, u moet een account hebben om een product te bestellen op de webwinkel van Meedoen in Assen.

    • Als u via een laptop of tablet bent ingelogd en zich in de webwinkel bevindt (https://meedoeninassen.nl/webwinkel/) dan ziet u aan de linkerkant hoeveel punten ieder gezinslid heeft. Als u via een smartphone bent ingelogd en zich in de webwinkel bevindt (https://meedoeninassen.nl/webwinkel/) dan ziet u onderaan de pagina (boven de paarse balk) hoeveel punten ieder gezinslid heeft.

    • Na het bestellen van een product krijgt u per e-mail een bestelbevestiging met het afhaalbewijs.

    • Als u bent ingelogd kunt u via het onderdeel “Mijn aanvragen” in “Mijn account” alle bestellingen en aanvragen voor aanvullende regelingen bekijken.

    • Hoewel bestellingen standaard afgehaald moeten worden bij de aanbieder, kunnen aanbieders per product aangeven of ze het product kunnen en willen verzenden. Als het product opgestuurd kan worden, staat dit aangegeven bij het product. Let op: Het versturen van producten kan extra kosten met zich meebrengen. Verzendkosten worden betaald met punten.

      Als er is gekozen voor verzending worden bestellingen binnen drie weken verzonden.

  • Afhalen

    • U kunt het afhaalbewijs ook digitaal tonen, bijvoorbeeld op uw telefoon. Wanneer dit ook niet mogelijk is, kunt u printen bij uw dichtstbijzijnde bibliotheek.

    • Het afhaalbewijs is geldig tot en met 25 december 2022. Let op: haalt u uw bestelling niet op tijd op, dan is uw afhaalbewijs niet meer te gebruiken!

    • U kunt het afhaalbewijs van uw bestelling bekijken en downloaden via het onderdeel “Mijn aanvragen” in “Mijn Account”.

    • Een afhaalbewijs is het waardedocument waarop de bestelling staat. Na het plaatsen van een bestelling, ontvangt u het afhaalbewijs per e-mail. Het afhaalbewijs moet u uitprinten en overhandigen aan de aanbieder of op uw mobiel of tablet laten zien aan de aanbieder. De aanbieder gebruikt dit document om uw bestelling te controleren. Alle bestellingen moeten voor 25 december 2022 afgehaald zijn.

    • Dit verschilt per aanbieder. Op uw afhaalbewijs staat vermeld wanneer u de producten kunt afhalen. Bent u er niet zeker van, neem dan eerst contact op met de betreffende aanbieder.

    • Ja, dat kan. U kunt het e-mailbericht met daarin het afhaalbewijs op uw mobiel of tablet laten zien aan de aanbieder. Die kan dan controleren of u recht heeft op het bestelde product.

  • Aanbieders

  • Algemeen

    • Voor vragen kunt u terecht bij onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken via e-mail (helpdesk@meedoeninassen.nl), via chat en telefonisch op 085 - 80 81 280.

      De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 12.00 en 13.00 – 17.00 uur.

    • E-mails worden altijd verstuurd vanaf het e-mailadres helpdesk@meedoeninassen.nl.

    • Alles wat onder ”Meedoen” valt, mag worden aangeboden. Onderstaande categorieën hanteren wij als richtlijn:

      zwembad en onderwijs
      sport, sportschool, ballet
      scouting
      instrumentaal of vocaal onderwijs
      bibliotheek
      kunstuitleen
      recreatieve-, hobby-, sociale- en buurtverenigingen
      cursussen
      theater, bioscoop, museum, concert, culturele festivals
      attractiepark, dierentuin, pretpark, speeltuinvereniging
      speel-o-theek
      schoolreis of schoolexcursie
      tussenschoolse schoolopvang
      krant, telefonie, internet.

    • Als een aanbieder nog geen producten heeft gepubliceerd dan is deze niet te zien in de webwinkel.

    • Als u bent ingelogd kun u via het onderdeel “Account wijzigen” in “Mijn account” de contactgegevens van uw contactpersoon aanpassen. Hier kunt u ook het wachtwoord van uw account wijzigen.

      Als u bent ingelogd kun u via het onderdeel “Aanbiedergegevens” in “Mijn account” de gegevens van uw organisatie wijzigen. Hierbij kunt u denken aan de website, het logo of eventuele openingstijden. Daarnaast kunt u hier het e-mailadres voor bestellingen en het e-mailadres voor facturatie wijzigen.

  • Aanvragen

    • Ja, aanbieders kunnen zich gratis aanmelden. Ook bij verkopen wordt er geen bijdrage ingehouden.

    • U kunt uw organisatie aanmelden als aanbieder voor Meedoen in Assen via de aanmeldpagina. Binnen twee weken ontvangt u van ons uw account met inloggegevens of een afwijzing met duidelijke reden van afwijzing.

    • Meedoen in Assen neemt alle aanmeldingen binnen twee weken in behandeling. U ontvangt altijd bericht als uw aanmelding is beoordeeld.

    • Een btw-nummer is niet verplicht om in te voeren. Heeft u geen btw-nummer, dan hoeft u dit dus niet op te geven.

      Is uw organisatie wel btw-plichtig, dan moet u het btw-nummer altijd invullen voor een goede verwerking van uw omzet. Zonder btw-nummer kunt u uitsluitend producten met een btw-tarief van 0% aanbieden.

    • Meedoen in Assen heeft het bestelproces volledig geautomatiseerd. Een onderdeel daarvan is de maandelijkse uitbetaling van bestellingen. Uw organisatie ontvangt iedere maand de omzet automatisch op het opgegeven IBAN-nummer. Zonder dit rekeningnummer kunnen wij uw omzet dus niet uitbetalen.

    • Het is mogelijk om u als aanbieder uit een andere gemeente aan te melden voor Meedoen in Assen. Aanbieders uit de noordelijke drie provincies kunnen zich aanmelden. Aanbieders uit de gemeente Assen hebben echter voorkeur.

      Alle overige aanbieders kunnen zich ook aanmelden. Deze aanmeldingen worden getoetst aan de klantvraag.

      U kunt voor de zekerheid contact opnemen met de klantenservice.

  • Inloggen

    • Zodra uw aanmelding is goedgekeurd, krijgt u een e-mail van Meedoen in Assen. In deze e-mail staan een inloglink en een gebruikersnaam met wachtwoord. Door te klikken op de inloglink wordt u automatisch ingelogd op uw account. Natuurlijk kunt u ook inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

      U kunt ook een nieuwe inloglink aanvragen.

    • Zodra uw aanmelding is goedgekeurd, krijgt u een e-mail van Meedoen in Assen. In deze e-mail staan een inloglink en een gebruikersnaam met wachtwoord waarmee u kunt inloggen.

    • U kunt inloggen met een inloglink. Als u bent ingelogd kunt u via het onderdeel “Account wijzigen” in “Mijn account” een nieuw wachtwoord instellen.

      Als u ook geen inloglink heeft dan kunt u een nieuwe inloglink aanvragen. Deze wordt direct per e-mail verzonden als het e-mailadres bekend is bij Meedoen in Assen.

    • Een inloglink is een link waarmee u kunt inloggen op Meedoen in Assen zonder dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig heeft. Door te klikken op de link wordt u automatisch ingelogd op uw account. U ontvangt de inloglink altijd per e-mail op het opgegeven e-mailadres nadat uw aanmelding is goedgekeurd.

      U kunt ook een nieuwe inloglink aanvragen.

  • Aanbod beheren

    • Stap 1 – Log in op uw aanbiedersaccount

      Klik op ‘Inloggen’ in het hoofdmenu om in te loggen bij Meedoen in Assen. Heeft u nog geen aanbiedersaccount? Volg dan de volgende stappen om een account aan te maken.

      Stap 2 – Klik op ‘Productbeheer’

      Klik in ‘Mijn account’ op de button ‘Productbeheer’.

      Stap 3 – Klik op ‘Product toevoegen’

      Klik op ‘Product toevoegen’ om een nieuw product aan te maken. Als u een bestaand product wilt bewerken, klikt u op het potloodje voor het betreffende product.

      Stap 4 – Vul het formulier in

      Vul het formulier in om het product aan te maken. Alle velden met een * zijn verplicht. Schrijf een duidelijke productomschrijving en aankoopnotitie. Geef onderaan de pagina weer of het product direct gepubliceerd mag worden of dat u deze nog wilt bewerken voordat deze gepubliceerd wordt. Klik vervolgens op de knop ‘Opslaan’.

      Wilt u nog een product toevoegen? Volg dan stap 3 tot en met 4 opnieuw.

    • Aanbieders voor Meedoen in Assen mogen maximaal 20 producten plaatsen. Wilt u meer dan 20 producten plaatsen neem dan contact op met de klantenservice.

    • De productprijzen die u invoert bij het maken van producten zijn inclusief btw.

      Het btw-tarief voert u los van de productprijs in. U bent zelf verantwoordelijk voor de eventuele btw-afdracht. In de webwinkel worden de producten in punten weergegeven. Hiervoor geldt dat € 1 een waarde heeft van 2 punten. Het systeem rekent dit automatisch voor u om.

    • Hoewel bestellingen van Meedoen in Assen standaard afgehaald worden, kunt u per product aangeven of het product verzonden kan worden. U bepaalt zelf de kosten voor het verzenden van een product. De deelnemer kan zelf kiezen of hij het product laat verzenden of dat hij het bij u ophaalt.

      Bestellingen moeten binnen drie weken na bestelling verzonden worden.

    • Wanneer u een product wijzigt dan krijgt deze opnieuw de status “wachten op toelating” als u wijzigingen heeft doorgevoerd in prijs, leeftijdscategorie, productcategorie of btw-tarief. Het product wordt opnieuw gecontroleerd of deze in overeenstemming is met het doel van Meedoen in Assen. Wij controleren het product binnen twee weken. U ontvangt altijd bericht als uw product is gecontroleerd. Als het product wordt goedgekeurd, dan is deze direct weer zichtbaar voor deelnemers.

    • Een aankoopnotitie wordt getoond aan de deelnemer direct na aankoop van het product en op het afhaalbewijs van de deelnemer. Een aankoopnotitie kan bijvoorbeeld zijn: “Om uw lidmaatschap te verwerken ontvangen we graag aanvullende gegevens. U kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 0123-12345678 of info@mijnbedrijf.nl”.

    • U bepaalt zelf de kosten voor het verzenden van een product. De deelnemer kan zelf kiezen of hij het product laat verzenden of dat hij het bij u ophaalt.

    • Wanneer u een product toevoegt en publiceert (onderin de pagina), dan krijgt deze de status “wachten op toelating”. Hiermee dient u het product in ter controle van de klantenservice. Van al het aanbod wordt gecontroleerd of deze in overeenstemming is met het doel van Meedoen in Assen. Wij controleren het product binnen twee weken. U ontvangt altijd bericht als uw product is gecontroleerd. Als het product wordt goedgekeurd door de klantenservice, is dan is deze direct zichtbaar voor deelnemers.

      Als u een nieuw product toevoegt, kunt u deze eerst als “concept” opslaan. Dan wordt het product nog niet aangeboden bij de klantenservice en kunt u op een later moment de informatie aanvullen.

    • Ja, u heeft de mogelijkheid om producten gedurende het jaar te wijzigen, verwijderen en nieuwe producten toe te voegen. Houd er rekening mee dat u verkochte producten altijd dient uit te geven, ook als u het product inmiddels heeft verwijderd uit het aanbod.

    • In tegenstelling tot wat veel ondernemers denken, moet u wel btw berekenen over de verzendkosten. Het btw-tarief wordt normaal gesproken bepaald door het btw-tarief van de producten die u verzendt. De fiscus doet dit om te voorkomen dat u producten voor een lagere prijs aanbiedt en de verzendkosten verhoogt aangezien deze dan btw vrij zijn.

      In deze webwinkel houden we standaard rekening met het hoogste btw-tarief van 21%. Houd hier dus rekening mee bij het bepalen van de verzendkosten. U geeft de verzendkosten inclusief btw op.

    • Producten in Nederland zijn belast met 0%, 9% of 21% btw. Om uw omzet en uitbetaling ervan correct te verwerken moeten we per product van u weten met welk btw-tarief het product belast is. U bent zelf verantwoordelijk voor een juiste opgave van het btw-tarief.

    • Uw organisatie is nog niet zichtbaar omdat u nog geen producten/diensten heeft gepubliceerd in uw account. Als u bent ingelogd, kunt u dit bij ‘mijn producten’ doen. Als u de producten vervolgens publiceert, bent u zichtbaar in de webwinkel.

  • Bestellingen

    • Wanneer er is gekozen voor het verzenden van een bestelling moet de aanbieder de bestelling verzenden binnen drie weken na de besteldatum.

    • Nee, bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.

    • Bestellingen bij Meedoen in Assen worden automatisch afgeboekt, dit hoeft u dus zelf niet te doen.

    • U ontvangt van iedere bestelling een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Bovendien kunt u de bestellingen bekijken via het onderdeel “Bestellingen” op “Mijn account”.

      Op de bestelbevestiging staat het bestelnummer, de gebruikerscode en de afhaalcode. Deze moet overeenkomen met het afhaalbewijs dat de deelnemer u geeft. De afhaalcode is de ontbrekende sleutel om de bestelling af te boeken.

      Kan de deelnemer geen afhaalbewijs tonen, geef de producten dan niet mee.

    • In verband met de privacywetgeving kunnen wij geen persoonsgegevens verstrekken. Deze staan daarom ook niet op de bestelbevestiging.

      U kunt de deelnemer wel verzoeken om contact op te nemen na het plaatsen van de bestelling. Dat kunt u doen door een tekst in de aankoopnotitie te plaatsen. De deelnemer ziet de aankoopnotitie op het afhaalbewijs.

      U kunt bijvoorbeeld de volgende tekst opnemen: “Bedankt voor uw bestelling! Om uw bestelling verder af te handelen hebben wij uw gegevens nodig. Stuur uw [gewenste gegevens] naar [contactgegevens].”

    • Nee, contact opnemen is niet mogelijk in verband met de privacywetgeving. Meedoen in Assen verstrekt geen persoonsgegevens van deelnemers aan aanbieders. Er worden enkel persoonsgegevens van deelnemers aan aanbieders verstrekt indien de deelnemer kiest voor een verzending of indien er noodzaak is aan aanvullende gegevens voor de uitvoering van een dienst.

      Tip: u kunt in de aankoopnotitie aangeven dat de deelnemers contact met u moeten opnemen voor verdere afhandeling. Bijvoorbeeld: “Bedankt voor uw bestelling. Neem contact op met ons via (telefoonnummer) voor verdere afhandeling”.

    • U kunt iedere bestelling voorbereiden, de deelnemer kan de bestelling na vijf dagen komen afhalen. De deelnemer ontvangt een afhaalbewijs met daarop de details van de bestelling. Deze moet getoond worden wanneer het product wordt opgehaald.

    • Deelnemers kunnen afhalen tot en met 25 december 2022. Let op: Bestellen is mogelijk tot en met 18 december 2022.

    • Deelnemers kunnen bestellen tot en met 18 december 2022. Let op: Afhalen is mogelijk tot en met 25 december 2022.

    • Al uw bestellingen zijn te bekijken via het onderdeel “Bestellingen” in “Mijn account”.

  • Afhalen

    • Afhaalbewijs:
      De deelnemer komt met dit afhaalbewijs bij u. Dit afhaalbewijs mag uitgeprint zijn, maar de deelnemer kan deze ook digitaal aan u tonen op bijvoorbeeld een telefoon of tablet. Op dit afhaalbewijs staat een bestelnummer, besteldatum en een gebruikers- en afhaalcode. Deze heeft u nodig om de gegevens te controleren en het om product af te boeken. Een voorbeeld van het afhaalbewijs vindt u in het onderstaande document.

      Controleer of de bestelling en het afhaalbewijs gelijk zijn:

      1. Komt het bestelnummer overeen met de bestelling?
      2. Komt de besteldatum overeen?
      3. Komt de gebruikerscode overeen?

      U kunt de bestelling uitgeven, neem de afhaalcode van het afhaalbewijs over op uw bestelling als bewijs dat deze uitgegeven is.

      Tip: Neem een geprint afhaalbewijs altijd in en niet deze vast aan het bestelbewijs. Wanneer deze alleen digitaal getoond wordt, schrijf dan de afhaalcode over op het bestelbewijs. Zo voorkomt u dat u een bestelling twee keer uitgeeft.

      Stappenplan afhaalprocedure, 687 KB, PDF

    • Voor uw eigen administratie is het verstandig om de afhaalbewijzen tot het eind van het kalenderjaar te bewaren. Zo voorkomt u dubbele uitgiftes en houdt u uw eigen administratie op orde.

    • Ja, dat mag. Het afhaalbewijs mag per print of digitaal aan de aanbieder worden getoond. Controleer altijd of de gebruikersnaam, afhaalcode en het bestelnummer overeenkomen met de gegevens op uw besteloverzicht. Let hierbij op mogelijk dubbele uitgiftes. U bent zelf verantwoordelijk voor een correcte uitgifte van producten.

  • Uitbetalingen

    • U ontvangt maandelijks een factuur van uw behaalde omzet. U kunt de factuur gebruiken voor uw eigen administratie. Meedoen in Assen betaalt uw omzet uit op de eerste maandag van de opvolgende maand. U hoeft zelf dus geen factuur meer te sturen.

      Let op: U bent zelf verantwoordelijk voor een correct IBAN-nummer, btw-nummer, KvK-nummer en de juiste btw-percentages bij de producten.

    • Meedoen in Assen betaalt maandelijks uit op basis van uw afboekingen. De uitbetaling betreft de omzet van de voorgaande maand. Het bedrag wordt op de eerste maandag van de opvolgende maand bijgeschreven door Met Gezond Boerenverstand onder vermelding van het verkoopfactuurnummer. Let op! Indien uw bedrijfsgegevens in uw account, niet compleet zijn ingevuld, kunnen wij niet uitbetalen. Zorg dus dat uw KvK-nummer, btw-nummer (indien van toepassing) en uw IBAN-nummer correct zijn ingevuld.

    • Meedoen in Assen stelt maandelijks een gespecificeerde factuur op. Op die factuur staat de omzet per product, inclusief de btw-specificatie die u aan het product heeft gekoppeld. U kunt de factuur gebruiken voor uw eigen administratie. Meedoen in Assen betaalt uw omzet uit op de eerste maandag van de opvolgende maand. Let op: U bent zelf verantwoordelijk voor een correct IBAN-nummer.

    • Meedoen in Assen maakt iedere maand een verkoopfactuur voor u aan. Deze facturen vindt u via het onderdeel “Facturen” in “Mijn account”.